Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie przypomina, że na podstawie §3 Umowy o wypłatę dofinansowania części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenie społeczne w przypadku spadku obrotów gospodarczych w następstwie wystąpienia COVID-19, przedsiębiorca jest zobowiązany złożyć do Urzędu Pracy dokumenty potwierdzające prawidłowość wykorzystania otrzymanych środków w terminie 30 dni po zakończeniu okresu dofinansowania.
W tym celu należy złożyć do powiatowego urzędu pracy Formularz rozliczeniowy do Umowy dostępny na stronie www.praca.gov.pl oraz w załączniku do komunikatu.
Dofinansowanie powinno być przeznaczone na koszty wynagrodzeń pracowników i/lub należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne.
Środki wydatkowane niezgodnie z przeznaczeniem podlegają zwrotowi bez odsetek,
w terminie 30 dni od dnia doręczenia wezwania Starosty.
Komunikat - Formularz rozliczeniowy do Umowy
- Załączniki
- Formularz rozliczeniowy (docx, 57 KB)