Informujemy, że rejestracja osób w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wołominie w dalszym ciągu odbywa się w formie elektronicznej przez system Praca.gov.pl (https://www.praca.gov.pl)
W tym przypadku możliwe są dwie ścieżki postępowania:
1. PEŁNA REJESTRACJA ELEKTRONICZNA, która polega na złożeniu do urzędu pracy wniosku wraz z załącznikami w postaci elektronicznej po opatrzeniu ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym – ta ścieżka nie wymaga konieczności wizyty w urzędzie.
W tym przypadku rejestracja następuje poprzez stronę www.praca.gov.pl – link do strony https://www.praca.gov.pl
Ważne: Wniosek o dokonanie rejestracji elektronicznej musi być podpisany podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym. Tylko w tym przypadku rejestracja elektroniczna będzie uważana za dokonaną. Osoby, które nie dysponują profilem zaufanym, a posiadają dostęp do swojego konta elektronicznego w banku, mają możliwość potwierdzenia swojej tożsamości i założenia profilu zaufanego bez konieczności wizyty w punkcie potwierdzającym.
Strona profilu zaufanego https://pz.gov.pl
2. PREREJESTRACJA, która polega na złożeniu do urzędu wniosku w postaci elektronicznej. W tym przypadku można dokonać rejestracji wypełniając wniosek o dokonanie rejestracji (zgłoszenie danych do rejestracji) poprzez stronę www.praca.gov.pl
Dokonanie rejestracji następuje w dniu przeprowadzenia przez pracownika Powiatowego Urzędu Pracy rozmowy telefonicznej z osobą ubiegającą się o zarejestrowanie.
OSOBY, KTÓRE CHCĄ SIĘ ZAREJESTROWAĆ W POWIATOWYM URZĘDZIE PRACY A NIE POSIADAJĄ DOSTĘPU DO INTERNETU LUB SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO,
PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY:
PUP w Wołominie: (22) 763 73 09; 763 73 34; 763 73 24; 763 73 25
Filia w Radzyminie: (22) 786 92 74; 786 92 79
Filia w Tłuszczu: (29) 758 02 58
W siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Wołominie oraz w filiach w Tłuszczu i Radzyminie można pobrać druki do rejestracji. Wypełniony i podpisany wniosek można nadać na poczcie lub złożyć do skrzynki podawczej wystawionej w budynku urzędu, w godzinach 8.30 - 14.30.